SEO Blog

november 13, 2008

Länkexperiment

Filed under: Link Building — Anders @ 6:58 e m

Pierre Söderman tänker skapa 25st nya siter och sedan skänka bort dem till någon av de som medverkat till dem, antingen genom att länka eller skriva artiklar. Mer information finns på bloggen 25 sajter.

Varför gör han detta?

Av flera skäl. Dels för att jag ständigt kommer på nya ideér på vad man skulle kunna göra på internet men det är inte alltid som jag förverkligar dem. Förhoppningsvis kan jag tjäna en liten slant på sajterna tills det är dags att skänka bort dem. Sen en stor del är att få uppmärksamhet inom internetentreprenör världen och därmed få en språngbräda för andra projekt som jag företar mig.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

